quinta-feira, 20 de janeiro de 2011

Should've known you was trouble - Eu deveria saber que você era um problema

Gave you all I had/ And you tossed it in the trash/ You tossed it in the trash, you did/
To give me all your love/ Is all I ever asked 'cause/ What you don't understand is/ 
I'd catch a grenade for ya/ Throw my hand on a blade for ya/ I'd jump in front of a train for ya/ You know I'd do anything for ya/ 
Oh oh, I would go through all of this pain/ Take a bullet straight through my brain/ Yes, I would die for ya, baby/ But you won't do the same/

Te dei tudo que eu tinha/ E você jogou no lixo/ Jogou no lixo, sim/
Pra me dar todo o seu amor/ É tudo que eu sempre te pedi, porque/ O que você não entende é que/ 
Eu pegaria uma granada por você/ Colocaria minha mão numa lâmina por você/ Pularia na frente de um trem por você/ Sabe que eu faria qualquer coisa por você/
Eu passaria por todo esse sofrimento/ Levaria um tiro bem no meu cérebro/ Sim, eu morreria por você, amor/ Mas você não faria o mesmo/

Grenade - Bruno Mars